Previous Next

GISELLE - Stanislavsky Musical Theater



Giselle

Stanislavsky Musical Theater

Η Natalia Ledovskaya σε ένα ρόλο ζωής

Το Μπαλέτο του ιστορικού θεάτρου Στανισλάφσκι της Μόσχας επιστρέφει στην Αθήνα και στο θέατρο Badminton μ’ ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του κλασικού μπαλέτου.

 

 

4, 5 & 6 Μαΐου 2012

 

Η Giselle έγινε κομμάτι του ρεπερτορίου του Μουσικού Θεάτρου Stanislavsky το 1991. Ήταν η χορογράφος Tatiana Legat από την Αγία Πετρούπολη, που αποφάσισε να αναμετρηθεί με το πιο ρομαντικό και φημισμένο μπαλέτο της Ρωσίας και τελικά να νικήσει, με τη βοήθεια μιας ομάδας που βάσιζε τη φυσικότητα και τη χάρη της, στους επίσης φημισμένους χορογράφους Coralli, Perrot και Petipa. Οι πρώτες ερμηνείες της Giselle έγραφαν τα ονόματα της Tatiana Chernobrovkina και Liudmila Shipulina. Δύο ερμηνείες που εντυπωσίασαν με την ομορφιά, την καθαρότητα και τη λεπτότητα στην κάθε τους κίνηση, σκορπώντας απλόχερα και γενναιόδωρα βαθιά συναισθηματική φόρτιση. Αυτή, όμως, που κατάφερε με τη πρώτη της εμφάνιση ως Giselle, να ταυτίσει όσο καμία άλλη το όνομά της με αυτό το μεγαλειώδη ρόλο, ήταν η Natalia Ledovskaya. Η μοναδική της αισθαντικότητα στάθηκε αδύνατο να εξηγηθεί με λόγια, κάτι που όλοι κατανόησαν, όταν κατά τη δεύτερη πράξη του έργου, το αιθέριο αυτό πλάσμα γέμισε τη σκηνή και όλο το θέατρο. Από εκείνη την πρώτη στιγμή, όλοι άρχισαν να βάζουν το όνομά της πριν από τον τίτλο, υπονοώντας, πως για αυτούς η Giselle από δω και πέρα θα ήταν μια και μόνο.

Το Μπαλέτο Stanislavsky ιδρύθηκε το 1929, όταν το πρώην αστέρι των Μπαλέτων Μπολσόι, η διάσηµη µπαλαρίνα Victorina Krieger, σχηµάτισε την οµάδα «Moscow Art Ballet» πατώντας στα χνάρια του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας και της καινοτόµου µεθόδου του πρωτοπόρου δασκάλου υποκριτικής Κονσταντίν Στανισλάφσκι.

Η Krieger υιοθέτησε τη βασική ιδέα της διάσημης σχολής υποκριτικής του Στανισλάφσκι, τη «μέθοδο Στανισλάφσκι», όπως ονομάστηκε αργότερα, η οποία ενθάρρυνε τους ηθοποιούς να ταυτίζονται με το ρόλο, κάνοντας «βουτιά» στον εσωτερικό κόσμο του χαρακτήρα που υποδύονται κάθε φορά. Η Krieger παρότρυνε τα μέλη της ομάδας της να γίνουν εκτός από διακεκριμένοι χορευτές και πολύ καλοί ηθοποιοί, και να διερευνούν ατομικά τα κίνητρα των χαρακτήρων που υποδύονται, παρά να στηρίζονται αποκλειστικά σε παλιότερες ερμηνείες άλλων ηθοποιών. Ο στόχος της ήταν να προσθέσει μεγαλύτερο βάθος στο δράμα, χωρίς να κάνει υποχωρήσεις στην ακεραιότητα της κλασικής χορογραφίας. Τα αποτελέσματα της προσπάθειάς της ήταν εντυπωσιακά και έτυχαν καλής αποδοχής. Οι χορευτές της Krieger επευφημήθηκαν όχι μόνο για τις χορευτικές τους ικανότητες, αλλά και για τις υποκριτικές τους δυνατότητες, αποκτώντας έτσι τον τίτλο «χορευτικοί ηθοποιοί του δράματος» (ο πρωτότυπος τίτλος: «dancing drama actors»).

Το όνομα του Στανισλάφσκι, ο οποίος πέθανε το 1938, και του συνεργάτη του Νεμίροβιτς-Νταντσένκο δόθηκαν στο Νέο Μουσικό Θέατρο της Μόσχας, που εγκαινιάστηκε το 1941 αποτελώντας ταυτόχρονα την καλλιτεχνική στέγη της ομάδας της Krieger. Ο Νεμίροβιτς-Νταντσένκο σκηνοθέτησε τις πρώτες χορευτικές παραγωγές της ομάδας έως το θάνατό του το 1943, αφήνοντας στη θέση του για τα επόμενα 30 χρόνια τον κορυφαίο χορευτή της ομάδας, Vladimir Bourmeister, που ανέλαβε το διττό ρόλο του παραγωγού και του χορογράφου. Τον Vladimir Burmeister διαδέχτηκε ο Alexey Chichinadze- πρώην αστέρι του χορού στην ομάδα της Krieger- ο οποίος ήταν Βασικός Χορογράφος του Μπαλέτου του Θεάτρου «Στανισλάφσκι & Νεμίροβιτς-Νταντσένκο» από το 1971 έως το 1984. Τα μπαλέτα που δημιούργησε, τα περισσότερα αισιόδοξα και εμπνευσμένα, συνδύαζαν το κλασικό μπαλέτο με τους «χορούς περιγραφής χαρακτήρων» (character dancing) και περιλάμβαναν κινήσεις των μελών του χορευτικού συνόλου που στόχο είχαν να ενδυναμώσουν και να «χρωματίσουν» τις δραστηριότητες των κύριων χαρακτήρων. Από το 1985 έως το 2004, Καλλιτεχνικός Διευθυντής και Βασικός Χορογράφος του Μπαλέτου του Θεάτρου «Στανισλάφσκι & Νεμίροβιτς-Νταντσένκο» ήταν ο Dmitry Bryantsev, γνωστός στους κύκλους των σύγχρονων Ρώσων χορογράφων, υπεύθυνος σε αρκετές παραστάσεις των Μπαλέτων Κίροφ, αλλά και επικεφαλής της παραγωγής μπαλέτων για την τηλεόραση.

Σήμερα, το Μπαλέτο του Θεάτρου «Στανισλάφσκι & Νεμίροβιτς-Νταντσένκο» είναι μία από τις κορυφαίες ομάδες χορού της Ρωσίας, βρίσκεται υπό τη διεύθυνση του Sergey Filin και διαθέτει ένα ευρύ ρεπερτόριο από σύγχρονα έργα (π.χ. τα μπαλέτα του Dmitry Bryantsev, παραγωγές φιλοξενούμενων χορογράφων, όπως η εκδοχή Romeo and Juliet του Vladimir Vasiliev, Cinderella σε παραγωγή Oleg Vinogradov, το θρυλικό μπαλέτο του Yury Grigorovich, The Stone Flower και το μπαλέτο του John Neumeier, The Seagull ) και αναβιώσεις θρυλικών κλασικών μπαλέτων του 20ου αιώνα (όπως τα μπαλέτα Giselle και Nutcracker). Στην ομάδα των πρώτων χορευτών του συγκροτήματος είναι οι Tatiana Chernobrovkina, Natalia Ledovskaya, Natalia Krapivina, Oksana Kuzmenko, Natalia Somova, Olga Sizykh, Georgi Smilevski, Stanislav Bukharaev, Roman Malenko, Dmitry Khamzin, Aleksey Lubimov, Sergey Kuzmin και Semen Chudin.

 

Λιμπρέτο: Theophile Gautier, Jules-Henri Vernoy de Saint-Georges

Χορογραφίες: Jean Coralli, Jules Perrot, Marius Petipa

Σκηνικά: Vladimir Arefiev

Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουν η Natalia Ledovskaya και ο George Smilensky

 

Natalia Ledovskaya

Αποφοίτησε από το Moscow State Ballet School το 1986, χρονιά που έγινε και μέλος της ομάδας των μπαλέτων Stanislavsky Ballet. Ερμήνευσε ρόλους όπως: Masha («Ο Καρυοθραύστης»), Kitri («Δον Κιχώτης»), Giselle («Ζιζέλ»), Ιουλιέτα («Ρωμαίος και Ιουλιέτα»), Esmeralda («La Esmeralda» ), Σταχτοπούτα («Σταχτοπούτα»), Καταρίνα («Το Ημέρωμα της Στρίγγλας»), Marguerite («Marguerite et Armand"). Νικήτρια στους Διεθνείς Αγώνες Μπαλέτου στη Βάρνα (1986) και την Ιταλία (1990). Συμμετοχή στα χορευτικά projects της Maya Plisetskaya και του Vladimir Vassiliev. Χόρεψε με τον Massimiliano Guerra στο «Romeo and Juliet». Συμμετείχε στις περιοδείες των Μπαλέτων Stanislavsky Ballet στην Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Κίνα, Ταϊλάνδη και Ιαπωνία. Νικήτρια σε δεκάδες διεθνείς διαγωνισμούς μπαλέτου, όπως στο «Soul of the Dance» Award (2002).

 

Διοργάνωση: ADaM Productions

Εισιτήρια: από 20 έως 60€

 

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: 210-8840600, WWW.TICKETNET.GR, www.viva.gr στα ταμεία του θεάτρου Badminton και σε όλα τα PUBLIC και τα METROPOLIS.


 

Latest News

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Us

we... are here!
Η WE Promotion είναι ομάδα. Είμαστε "Εμείς". Γιατί μόνο έτσι η επικοινωνία γίνεται ουσιαστική σε όλες τις μορφές της.

we... take it further!
Η εμπειρία, η φαντασία και η δημιουργικότητα της WE συνθέτουν τα πιο πλήρη και αποδοτικά προγράμματα διαφήμισης. Xορηγίες επικοινωνίας, δημόσιες σχέσεις, media shop και πρωτότυπες ιδέες προώθησης, σε ολοκληρωμένα διαφημιστικά πακέτα που κάνουν τη διαφορά.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  Βασ. Σοφίας 104,
Αμπελόκηποι

Τ.Κ. 115 21

 

Latest News

17 Σεπτέμβριος 2021
17 Σεπτέμβριος 2021
08 Σεπτέμβριος 2021

Newsletter