CINEMA

Previous Next

Η τελευταία ακροβάτις

Η filmtrade παρουσιάζει την ταινία του 
 
ΑΛΕΞ ΝΤΕ ΛΑ ΙΓΚΛΕΣΙΑ 

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ 

(Balada triste de trompeta) 

ΑΠΟ ΠΕΜΠΤΗ 5 ΜΑΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ..

ΑΣΗΜΕΝΙΟΣ ΛΕΟΝΤΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
15 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΚΟΓΙΑ 2011
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΡΟΝΤΟ 2010: ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Υπόθεση:
1937, Ισπανικός Εμφύλιος: O Παλιάτσος επιστρατευμένος από την Πολιτοφυλακή, ηγείται με αμφίεση κλόουν του λουτρού αίματος κραδαίνοντας ένα μεγάλο μαχαίρι εναντίον των στρατιωτών της Εθνοφυλακής του Φράνκο.
1973, Μαδρίτη: Ο Χαβιέ, ο γιος του παλιάτσου που ζητά εκδίκιση, βρίσκει δουλειά ως Λυπημένος Παλιάτσος σε ένα τσίρκο, όπου θα γνωρίσει τον Σέρτζιο. Ο Σέρτζιο είναι ο βίαιος αστέρας του τσίρκου ως Τρελός Παλιάτσος και ο εραστής της Νατάλια, της σαγηνευτικής αλλά και σκληρής ιπτάμενης ακροβάτιδας.
Αυτή είναι και η αρχή της ιστορίας στην οποία ο Χαβιέ και ο Σέρτζιο, ωθούμενοι από έρωτα, οργή, απελπισία και λαγνεία, θα οδηγηθούν σε μια σύγκρουση μέχρις εσχάτων για να κερδίσουν την αγάπη της τελευταίας ακροβάτιδας της Μαδρίτης...

Ο Άλεξ Ντε λα Ιγκλέσια σκηνοθετεί με εντυπωσιακή μαεστρία μια φαντασμαγορική ταινία, κάνοντας ταυτόχρονα ένα πολιτικό σχόλιο για την σύγχρονη ιστορίας της Ισπανίας. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ εντυπωσίασε τον Κουέντιν Ταραντίνο που τη βράβευσε στο Φεστιβάλ Βενετίας με τον Ασημένιο Λέοντα Σκηνοθεσίας και το Βραβείο Σεναρίου.

Ισπανία, Γαλλία/ 2010/ 108'/ Έγχρωμο/ Scope 1:2:35 / DOLBY 5.1 SRD

=====

Παίζουν:

Carlos Areces: Χαβιέ
Antonio De La Torre: Σέρτζιο
Carolina Bang: Νατάλια
Sancho Gracia: Κολονέλ Σαλσέδο
Juan Luis Galiardo: Ριγκ Μάστερ
Enrique Villen: Άντρες
Manuel Tafalle: Ραμίρο
Manuel Tejada: Παρουσιαστής
Gracia Olayo: Σονσόλες
Santiago Segura: Παλιάτσος μαχητής (Πατέρας του Χαβιέ)
Roberto Alamo: Αρχηγός της Αντίστασης
Fofito: Έξυπνος κλόουν
Sasha Di Benedetto: Χαβιέ (παιδί)
Jorge Clemente: Χαβιέ (έφηβος)
Luis Varela: Μανουέλ
Terele Pavez: Ντολόρες

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Alex De La Iglesia
Σενάριο: Alex De La Iglesia
Εκτέλεση Παραγωγής: Yousaf Bokhari
Κάστιγκ: Camilla-Valentina Isola
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Kiko De La Rica
Μοντάζ: Alejandro Lazaro
Σχεδιασμός Παραγωγής: Eduardo Hidalgo
Κοστούμια: Paco Delgado & Nieves Sanchez
Μακιγιάζ: Jose Quetglas
Μουσική: Roque Banos
Παραγωγή: Gerardo Herrero, Mariela Besuievsky
Συμπαραγωγή: Franck Ribiere,Verane Frediani
Εταιρίες παραγωγής: Tornasol Films (Spain), Castafiore Films (Spain), La Fabrique 2 (France)
Σε συνεργασία με: Mikado Film, U Fund and u Film, Backup Films, Sofica Coficup
με τη συμμετοχή: TVE, Canal +, Estudios Ciudad de la Luz / Generalitat Valenciana
και την υποστήριξη: ICAA, ICO
=====

ΑΛΕΞ ΝΤΕ ΛΑ ΙΓΚΛΕΣΙΑ

Ο ΑΛΕΞ ΝΤΕ ΛΑ ΙΓΚΛΕΣΙΑ γεννήθηκε στο Μπιλμπάο το 1965. Η πρώτη και μοναδική μικρού μήκους ταινία του Mirindas asesinas το 1991 διακρίθηκε σε πολλά φεστιβάλ και στάθηκε η αφορμή για να χρηματοδοτηθεί για την πρώτη μεγάλου μήκους του ταινία Accion Mutante (1993) από την εταιρία παραγωγής El Deseo του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Το Accion Mutante, μια βιτριολική κωμωδία επιστημονικής φαντασίας κέρδισε τρία βραβεία Γκόγια καθιστώντας τον Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια έναν από τους πιο περιζήτητους νέους σκηνοθέτες. Ακολούθησαν οι ταινίες: El Dia de la Bestia (1995, 6 βραβεία Γκόγια), Perdita Durango (Dance with the devil, 1997), Muertos de Risa (Dying of Laughter, 1999), La Comunidad (Common Wealth, 2000), 800 balas (800 Bullets, 2002). Με την ταινία Crimen perfecto (Perfect Crime, 2004) ο σκηνοθέτης επιστρέφει στις σκοτεινές κωμωδίες και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η πρώτη του απόπειρα σε διεθνή συμπαραγωγή με το αγγλόφωνο The Oxford Murders (2007), στο οποίο πρωταγωνιστούσαν οι Ελάιζα Γουντ και Τζον Χερτ και το οποίο μόνο στην Ισπανία είδαν περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο θεατές.

Ο Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια για την ταινία:
"Κάνω ταινίες για να εξορκίσω τον πόνο που νοιώθω στην ψυχή μου ο οποίος που δεν φεύγει όπως οι λεκέδες από λάδι. Ξεπλένω τις αμαρτίες μου με τις ταινίες. Νιώθω γελοιοποιημένος, φρικτά ακρωτηριασμένος από ένα θαυμάσιο και θλιβερό παρελθόν, σαν να πνιγόμουν στην νοσταλγία για κάτι που δεν συνέβη ποτέ, έναν τεράστιο εφιάλτη που δεν μου επιτρέπει να είμαι ευτυχισμένος. Θέλω να εξολοθρεύσω την οργή και τον πόνο με ένα γκροτέσκο αστείο που θα κάνει τους άλλους να γελάνε και να κλαίνε ταυτόχρονα. Είμαι δύο άνθρωποι, ίσως περισσότεροι. Μπορώ να αναγνωρίσω μέσα μου το κακομαθημένο παιδί, δειλό και σκληρό, το οποίο απολαμβάνει να πληγώνει και να τσιμπά τα μάγουλα των πιο αδύναμων από αυτό. Ξέρω ότι με μισεί και θέλει να καταστρέψει και μένα, αλλά ο μόνος τρόπος για να το σταματήσω να με βασανίζει είναι να το αφήσω να εκφραστεί ελεύθερο. Χρειάζεται να διασκεδάσει, να γελάσει τρανταχτά, να χαράξει το φιλμ. Επίσης υπάρχει μια ηλικιωμένη πικραμένη γυναίκα, η οποία έχει επίγνωση της ηλικίας της και της άγνοιας της και κυρίως της ενοχής της. Θα ήθελε να την αγαπούν με πάθος αλλά ξέρει ότι αυτό δεν είναι δυνατό. Θέλει να είναι αρεστή, επιθυμεί με όλο της το είναι να μπορεί να κάνει τους άλλους ευτυχισμένους ακόμη και αν η ίδια δεν ξέρει πώς να απολαύσει τη ζωή. Ίσως αυτά τα δύο παράξενα πλάσματα καθορίζουν αυτήν την ταινία. Ο αγώνας τους είναι μια περίληψη της ζωής μου, τι έχω δει γύρω μου, εικόνες γεμάτες σύγχυση και παράνοια, γελοίες και απογοητευτικές, αλλά και απίστευτα συγκινητικές μέσα στην ίδια την ανοησία τους. Θέλησα Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ να διαδραματίζεται στο 1973, όταν ήμουν οκτώ ετών. Θυμάμαι εκείνη την εποχή σαν όνειρο, έναν εφιάλτη που δεν είχε νόημα. Ίσως τότε απλά να αντιλαμβανόμουν την όποια πραγματικότητα σαν όνειρο. Μου έρχονται εικόνες του "El Lute" (σ.σ. ο Eleuterio Sanchez Rodriguez, γνωστός και ως El Lute, υπήρξε ο πιο καταζητούμενος κακοποιός της Ισπανίας), της δολοφονίας του Carrero Blanco (σ.σ. Ισπανός ναύαρχος και αργότερα πρωθυπουργός στην κυβέρνηση του Φράνκο) των κλόουν που έδειχνε η τηλεόραση ... όλα μαζί μπερδεμένα στη μνήμη μου...δεν είμαι σίγουρος ποιος ήταν ο κλόουν και ποιος το παιδί σε αυτήν την παράξενη ψευδαίσθηση.".

=====
Έγραψαν για την ταινία:

"Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΣ ΤΗΣ ΜΑΔΡΙΤΗΣ του Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια ίσως να είναι η καλύτερη ταινία της χρονιάς!"
Harry Knowles, AIN'T IT COOL NEWS

"...τα πάντα στην ταινία λειτουργούν... σίγουρο cult classic!"
Jay Weissberg, VARIETY

"Εκκωφαντικό, φρενήρες και ελκυστικό από κάθε άποψη, αυτό το μπαράζ αιματοβαμμένης δράσης που εξελίσσεται στη διάρκεια του καθεστώτος του Φράνκο, συνδυάζει με πρωτόγνωρο τρόπο την καρτούν αισθητική που μας έχει συνηθίσει ο σκηνοθέτης με το γκροτέσκο."
Deborah Young, ASSOCIATED PRESS

H πιο πρωτότυπη ισπανική ταινία της δεκαετίας, εξαιρετική!
Toni Garcia, EL PAIS

Ο Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια διακινδυνεύει και κερδίζει. Ένα δύσκολο πείραμα που όμως τελικά πέτυχε!"
Carlos Boyero, EL PAIS

About Us

we... are here!
Η WE Promotion είναι ομάδα. Είμαστε "Εμείς". Γιατί μόνο έτσι η επικοινωνία γίνεται ουσιαστική σε όλες τις μορφές της.

we... take it further!
Η εμπειρία, η φαντασία και η δημιουργικότητα της WE συνθέτουν τα πιο πλήρη και αποδοτικά προγράμματα διαφήμισης. Xορηγίες επικοινωνίας, δημόσιες σχέσεις, media shop και πρωτότυπες ιδέες προώθησης, σε ολοκληρωμένα διαφημιστικά πακέτα που κάνουν τη διαφορά.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λ. Κηφισίας 118Α,
Αμπελόκηποι Τ.Κ. 115 26

 

Βαγγέλης Περάκης

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Γιώργος Εριτσίδης

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Newsletter